Marllury 19 Años | Quiero que me conozcas y veas a este osito


¿Cuántos años crees que tengo? La respuesta es 19, muchos se sorprenderán pero es cierto, esa es mi edad y lo digo aunque sea de mala educación preguntar a las mujeres su edad porque muchos piensan que soy menor, no solo por mi carita linda como de una bebe sino también porque soy chata, pero yo sigo adelante pues sé que mi tamaño no es lo que importa, aunque para los hombres, sí creo les importa. Me llamo Marllury (un nombre medio extraño que me pusieron), soy muy alegre y extrovertida, me gusta mucho el agua ya sea en piscina, playa o hasta ducha. Para que sepas mas sobre mi tienes que conocerme primero porque no alcanzarían palabras para describirme, ojalá te animes a platicarme, no te arrepentirás
Reactions:

14 comments:

  1. Quiero platicar cntigo y ser amigos mi numero es +521 775 162 2311

    ReplyDelete
  2. en unos 25 abriles bien brillantes y de seda especial para tenderse en la fantasia de tus sueños

    ReplyDelete
  3. hola preciosa, escribeme al trujilloalejandro9407@hotmail.com para platicar

    ReplyDelete
  4. Hi! How are you? I like your photo and would love to get to know you better.Hello how are you. I m Faisal Ali From Faisalabad Pakistan.i like your profile .i admire your beauty .you looks so beautiful and cute in dress .in fact,i am in love with you if you wish,if you wish to talk to me .here is my contact number below.you can contact to me on this number. Now i want to make a friendship with you. So are living and cute. If you are interested in friendship with me please contact on WE CHAT ID" faisal00923007275078 and SKYPE ID is faisalgee7275. and my mob number 0092 3007275078 00923227275078 and my email faisalgee7275@gmail.com my what apps i d 00923007275078 and i m o i d 00923146060436 and viber apps 00923007275078 and face book i d 03227275078 i love you to .my dear, man has love for others , but, i think in this age 10 out of 100 people ,for example,a girl loves any one with heart and soul are a man loves any one with his heart and soul , every one loves,then is a different in love , cast,and religion this is a distraction rich and poor . com what may both girl and man should stand by each other, from starting to the last both should be hand in glove we should respect to each other .lat make a pledge to live each other as a strong hand . man should serve his girl and led her with his own hands , and make up her all niceness a ties , it is useful for both girl and man ,and it is good luck for both . if i have such a girl and her business being run by me , and her hand on my heart. a i keep her happy all the time . i need such girl as love me for ever, future more , i wish to get a girl that does not discriminator with respect to cast ,religion , poor ,rich . that,s a prayer by me.

    ReplyDelete
  5. Hola Marllury Como esta? Used es muy Hermosa tan Bella me asi un favor y manda me in message aqi e podemos habal pot what's . gracias chula !

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Ola me hustaria ser tu amigo soy de mexico 5575558273

    ReplyDelete
  9. Si quieres conversar un rato enviame un correo y despues nos agregamos por otros medio para que sea mas facil danicastillo204@gmail.com

    ReplyDelete